Nejideálnějším způsobem jak měřit koverze a další metriky Vašeho dropshopu je propojení se službou GTM.
V nedávné době jsme přidali možnost napojení detailního měřeni konverzí objednávek.
1) Dokončení objednávky (děkovací stránka) je nyní na samostatné URL a jde ji tedz propojit s kampaněmi
2) Akční tlačítko v objednávce je označeno jako ID "buyButton"
3) Na děkovaci stránce je "neviditelná" tabulka označená jako ID "orderSummary", ze které lze získat údaje o provedené objednávce pro službu GTM.
<table id="orderSummary">
<tbody>
<tr>
<td class="productId">337</td>
<td class="productName">Horké kameny - Červené</td>
<td class="productPriceVat">119</td>
</tr>
<tr>
<td id="paymentId">2</td>
<td id="paymentName">Bankovním převodem</td>
<td id="paymentPriceVat">0</td>
</tr>
<tr>
<td id="deliveryId">3</td>
<td id="deliveryName">GLS - ČR</td>
<td id="deliveryPriceVat">66</td>
</tr>
<tr>
<td></td>
<td></td>
<td id="totalPriceVat">185</td>
</tr>
</tbody>
</table>