Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Dropshopy - naše vlastní e-shopy

Měření konverzí Vašich kampaní

Nejideálnějším způsobem jak měřit koverze a další metriky Vašeho dropshopu je propojení se službou GTM.

 

V nedávné době jsme přidali možnost napojení detailního měřeni konverzí objednávek.

 

1) Dokončení objednávky (děkovací stránka) je nyní na samostatné URL a jde ji tedz propojit s kampaněmi

 

2) Akční tlačítko v objednávce je označeno jako ID "buyButton"

 

3) Na děkovaci stránce je "neviditelná" tabulka označená jako ID "orderSummary", ze které lze získat údaje o provedené objednávce pro službu GTM.

<table id="orderSummary">
    <tbody>
        <tr>
            <td class="productId">337</td>
            <td class="productName">Horké kameny - Červené</td>
            <td class="productPriceVat">119</td>
        </tr>
        <tr>
            <td id="paymentId">2</td>
            <td id="paymentName">Bankovním převodem</td>
            <td id="paymentPriceVat">0</td>
        </tr>
        <tr>
            <td id="deliveryId">3</td>
            <td id="deliveryName">GLS - ČR</td>
            <td id="deliveryPriceVat">66</td>
        </tr>
        <tr>
            <td></td>
            <td></td>
            <td id="totalPriceVat">185</td>
        </tr>
    </tbody>
</table>

 


Související tagy: dropshop vlastní e-shop vlastní e-shopy vlastní eshopy