Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Dropshopy - naše vlastní e-shopy

Základní nastavení

Nyní proveďte základní nastavení vašeho obchodu a vyplňte potřebné údaje viz níže.

1) Správa vašeho Dropshopu

Vysvětlující informace:

Doména - jak nastavit správně doménu naleznete ZDE

Sociální sítě

SEO - Vložte klíčová slova (oddělujte čárkami, doporučujeme uvést max 10) a do Description to co chcete, aby se zobrazovalo ve vyhledávačích jako text u výsledku vašich stránek.

Vysvětlující článek naleznete např. zde: https://www.impnet.cz/blog/jak-spravne-psat-meta-description-a-jak-ma-byt-dlouhy/

Logo - vložte logo vašeho e-shopu

Favicon - též favicon.ico je ikona umístěná v rootu webu pod názvem favicon.ico

Google Analytics ID - je to ID, které vám přidělí Google. Naleznete ho uvnitř administrace GA. Ve tvaru např. "UA-35054571-25"

Google Tag Manager ID -

Pro nastavení všech sledovacích kódů externích služeb doporučujeme použít právě GTM (Google Tag Manager). Pomocí této služby můžete jednoduše vložit na svůj dropshop jakýkoliv externí kus kódu.

Více informací o této službě:

Proč používat GTM: https://tomaskrause.cz/proc-a-jak-pouzivat-google-tag-manager/

Základní nastavní: https://www.marketingppc.cz/marketing/google-tag-manager-1-cast/

Oficiální stránky - nastavení: https://support.google.com/tagmanager/answer/6103696?hl=en


Google Site Verification Content


Facebook meta tags


Děkovací stránka objednávky - nastavte si děkovací stránku, kterou zákazník uvidí po úspěšném dokončení objednávky

2) Platební a doručovací metody

Na této stránce můžete rovněž upravit doručovací a platební metody, můžete aktivovat či deaktivatat daný druh platby či dopravy a především upravovat jejich cenu.