Čas od času se stane, že dodavatel některé produkty deaktivuje a po té je znovu aktivuje, jakmile zboží naskladní. Máme řešení, které vám pomůže vyřešit tyto nepříjemné situace na vašem e-shopu.
1) V Katalogu produktů jsou aktivovány i produkty, které nejsou již u dodavatele aktivní, ale my je máme na našem centrálním skladě. Můžete je tedy prodávat a co je důležité, většina těchto produktů je zařazena do LIKVIDACE s výhodnější cenou. Budeme jen rádi, když tyto produkty budete prodávat, aby zbytečně neležely na našem skladě. Navíc u těchto produktů máte jistotu okamžité rezervace a expresní expedice z našeho skladu. Dopředu vidíte i kolik produktů máme na našem skladě. Zpravida jde o produkty maximálně rok staré. Jde o kombinaci nepřevzatých produktů, produktů ze zrušených objednávek atd.
2) Dále jsme na přání některých z vás, kterým komplikovaly "život" neaktivní produkty, které se po čase opět objevily jako aktivní, implementovali následující úpravu. Když dodavatel vyřadí produkt z nabídky (XML feedu), u nás produkt zůstane dále aktivní, ale bude u něj uvedeno "není skladem" a to po dobu 30ti dní než dojde k jeho úplné deaktivaci i u nás v systému. Pokud dodavatel produkt znovu aktivuje v 30ti denní lhůtě změní se jen skladovost na "skladem".
Nebude tedy docházet k situacím, kdy někteří dodavatelé 1 den produkt deaktivovali a hned druhý den byl produkt opět aktivní, což mnohým z vás způsobilo problémy na e-shopech (typicky se tento problém objevoval u provozovatele Webareal, kdy se pokaždé ten samý produkt objevil pod novým kódem a tím zmizelo vaše nastavení a popisky u původního produktu).