Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Objednávky

Reklamace a vrácení zboží zákazníkem

V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní mohou vaši zákazníci využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Váš zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží. Doporučujeme odkaz na reklamační formulář umístit na vaše e-shopy.

 

Standardní postup je následující:

  1. Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
    Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Adresa centrálního skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
    Poděbradská 186/56
    Praha 9
    198 00

    Při vrácení zboží do 14 dní je provize stornována a je na účtován poplatek za zaevidování vratka.

  2. Reklamace
    V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

    Pokud není reklamaci možné řešit výměnou či opravou zboží a je nutné vrátit peníze zákazníkovi je zrušena i vaše provize, další poplatky nejsou účtovány.