Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Provize, fakturace a poplatky (ceník)

Provize u nepřevzatých, vrácených a reklamovaných objednávek

 

1) U nepřevzatých a vrácených objednávek do 14 dní se vaše provize vždy ruší, resp. není vůbec schválena a veškeré poplatky související s vyřízením objednávky zůstávají odečteny z vašeho účtu. Z vašeho účtu je stržen i náklad na dopravné směrem k zákazníkovi, tzv. marné poštovné. Zároveň je naúčtován jednorázový poplatek za vyřízení a zpracování vratky ve výši 15 Kč.

 

2) U reklamovaných objednávek může nastat několi situací:

  • reklamace - výměna - v takových případech se provize neruší
  • reklamace - oprava - v takových případech se provize neruší
  • reklamace - vrácení peněz - v takových případech je provize zrušena