Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Možnosti technického napojení (eshopová řešení)

Shoptet.cz

Shoptet.cz svým zákazníkům umožňuje propojení s Dropshipping.cz.

Návod - napojení Shoptet:

  1. Na stránce https://www.bezskladu.cz/#cta vložte svůj email.
  2. Proklikejte se nápovědou Shoptet (doporučujeme), ale můžete ji i přeskočit.
  3. Prověďte registraci na stránce www.dropshipping.cz, zde vložíte opět jen svůj email a okamžitě vám přijdou přihlašovací údaje do plné verze systému Dropshipping.cz (pokud jste registraci již provedli, tento krok přeskočte.)
  4. Přejděte do administrace Shoptet, klikněte na Propojení - Dropshipping a vložte do příslušného pole váš token, který najdete v Dropshippping.cz v sekci "Informace" - "api", pak dejte "ULOŹIT" (viz obrázek níže).
    Pozn.: Doporučujeme zaškrtnout možnost "Neodesílat potvrzení objednávky", aby vašim zákazníkům nechodilo zdvojené potvrzení, jak z Dropshipping.cz, tak z Shoptet.

  5. Zvolte obchod. Po uložení se vám zobrazí nabídky všech vašich vytvořených virtuálních obchodů z administrace Dropshipping.cz, z nabídky vyberete ten, který chcete propojit s Shoptet. Opět nezapomeňte ULOŽIT. Pak už klikněte na "Nastavení automatického importu".
  6. Nastavení automatického importu. Nejprve klikněte na zelené tlačítko "Přidat import".

  7. Z nabídky vyberete typ importu Dropshipping.cz nebo Shoptet a to podle toho jaký XML feed kopírujete z administrace Dropshipping.cz, lze vložit oba typy XML. My jsme v tomto případě kopírovali základní XML feed Dropshipping.cz, tudíž vybíráme typ dodavatele "Dropshipping.cz". Pak klikněte na "Přidat".

    Pozn.: Více obchodů (více dodavatelů) prozatím nelze kombinovat, vždy je nutné vybrat jen jednoho. Vyberte tedy konkrétní obchod z administrace Dropshipping.cz, který je napojený na vašeho dodavatele. Nastavte všechny ostatní parametry. U produktů chybějících v XML feedu máte různé možnosti, např. smazat daný produkt z vašeho e-shopu, pokud není v XML feedu (viz obrázek níže).

  8. Následně klikněte na VALIDOVAT a pak už jen klikněte na ULOŽIT a SPUSTIT MANUÁLNĚ.
  9. Nastavení importu. Doporučujeme nastavit možnost "Produkty chybějící ve feedu - SMAZAT", jinak vám totiž v obchodě budou zůstávat produkty, které již jsou neaktivní a dodavatel je vyředil z nabídky, což jistě nechcete.

    Poté můžete nastavit jaké položky chcete aktualizovat u úplného importu (probíhá jednou denně) a u aktualizačního importu (probíhá častěji).

  10. Na závěr nastavte možnosti platby a dopravy, dle toho jaký způsob dopravy/platby podporuje daný dodavatel z Dropshipping.cz. Viz Dropshipping.cz - sekce “Informace” - “způsoby platby/dopravy”. U Shoptet vše nastavíte v sekci “Nastavení - způsoby dopravy či způsoby platby”. Doporučujeme u tohoto kroku využít nápovědu, kterou Shoptet nabízí.


!!!
(Je vždy nutné správně nastavit ID platby a ID dopravy. Pamatujte, že na svém e-shopu musíte mít nastavené jen ty typy dopravy či platby, které podporuje konkrétní dodavatel z Dropshipping.cz, pokud budete mít na e-shopu nějaký způsob dopravy/platby, který daný dodavatel nepodporuje objednávka nebude systémem Dropshipping.cz přijata.)


Související tagy: shoptet shoptet.cz