Existují v podstatě 2 způsoby:
a) Vaše zboží je možné naskladnit přímo na náš centrální sklad, a pak ho lze kombinovat se zbožím vybraného dodavatele z Dropshipping.cz.
Více o tomto způsobu naleznete ZDE.
b) Řešení v rámci vašeho e-shopu (na vaší straně), vždy když se do košíku zákazníka dostane zboží od vás spolu se zbožím Dropshipping.cz je nutné objednávku rozdělit.
Do systému Dropshipping.cz musíte tedy poslat jen tu část objednávky, která se týká zboží z Dropshipping.cz. Zároveň je nutné pamatovat na to, že objednávka v systému Dropshipping.cz musí být uhrazena pod příslušným VS, jinak nedojde ke spárování platby.
Někteří klienti to řeší tak, že jejich zákazník platí na jejich účet a danou část platby nám pod správným VS přeposílají. Fyzicky však zákazník vždy dostane 2 balíčky a 2 faktury (jednu od vás a jednu od nás).