Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Objednávky

Vrácení peněz zákazníkovi (reklamace či vrácení zboží)

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží.

a) Vrácení zboží do 14ti dní (odstoupení od kupní smlouvy)

  • v tomto případě, má zákazník nárok na vrácení jen skutečně zaplacené částky za produkt a vrácení peněz za nejlevnější dopravné stejného druhu, což je například 65 Kč při přepravě kurýrem (pokud přebíráte defalutně nastavené ceny).
  • zaplacené peníze za způsob platby - dobírka se dle zákona zákazníkovi vracet nemusí (mohl vybrat levnější způsob platby - bankovním převodem)

b) Reklamace (uznaná)

  • v tomto případě se vždy snažíme o výměnu či opravu daného zboží
  • pokud výměna ani oprava není možná jsou zákazníkovi vráceny peníze v plné výši
  • v případě uznané reklamace, kdy není možná výměna či oprava produktu má zákazník nárok na proplacení veškerých nákladů spojených s nákupem i vrácením zboží, v takovém případě je stornována i vaše provize

* pokud jsou zákazníkovi vraceny peníze, je vždy vytvořen dobropis k jeho původní faktuře