Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Dropshopy - naše vlastní e-shopy

Dropshop - integrovaný e-shop v Dropshipping.cz Nabízíme vám jediněčnou možnost vytvoření vlastního e-shopu přímo zde v administraci Dropshipping.cz. Nebudete již potřebovat žádná drah…

Typy vlastních e-shopů (DropShopů) v Drophsipping.cz E-shopy (DropShopy) se dělí na 2 kategorie:   a) Microshop Obchod uzpůsobený na prezentaci a prodej jednoho konkrétního produktu. Určen pro propageci 1 či ví…

Jak vytvořit e-shop přímo v Dropshipping.cz? Pro klienty Dropshipping.cz nabízíme exkluzivní možnost vytvořit si e-shop přímo v administraci Dropshipping.cz. 1) Po přihlášení přejděte do sekce "Moje obchody" a založte si nový obchod, pokud…

Základní nastavení Nyní proveďte základní nastavení vašeho obchodu a vyplňte potřebné údaje viz níže. 1) Správa vašeho Dropshopu Vysvětlující informace: Doména - jak nastavit správně doménu naleznete ZDE …

Přidání produktů na Dropshop a změna cen 1) Přidání vybraných produktů na e-shop Ve správě vašeho e-shopu přejděte na kartu "Produkty" a zadejte kód či kódy produktů, které chcete nahr…

Nastavení domény Nastavení domény   1) U správce vaší domény (např. Forpsi, Wedost atd..) nastavte DNS záznamy dle následující tabulky, pokud…

Přidání měřících kódů (a sledovacích pixelů) na Dropshop Pro nastavení všech sledovacích kódů externích služeb doporučujeme použít GTM (Google Tag Manager). Pomocí této služby můžete jednoduše vložit na svůj dropshop jakýkoli externí kus kódu. …

Rozšíření (Dropshopy) Na kartě "Rozšíření" naleznete další možnosti, které můžete na vašich Dropshopech využít a zvýšit tak atraktivitu va&scaron…

XML pro srovnávače XML feed, který lze vložit do srovnávačů naleznete v sekci "Moje obchody" - "editace Dropshopu" - karta XML export viz návod níže.    

Měření konverzí Vašich kampaní Nejideálnějším způsobem jak měřit koverze a další metriky Vašeho dropshopu je propojení se službou GTM.   V nedávné době jsme…