Přidejte vzkaz (poznámku) na balík pro vašeho zákazníka, můžete tak zlepšit dojem z nákupu na vašem e-shopu.
a) defalutní vzkaz u obchodu
K vybranému obchodu v sekci "Moje obchody" - editace (ikonka tužky) můžete vložit vzkaz (poznámku), který se automaticky propíše ke každé objednávce a štítek s tímto vzkazem bude nalepen na balík. Nastavíte následujícím způsobem:
b) vzkaz ke konkrétní objednávce
Vždy můžete vložit vzkaz ke konkrétní objednávce a udělat ji tak více osobní
Pozor! Vzkaz (poznámka) u objednávky má vždy přednost. Když budete mít u obchodu nastaven vzkaz "Veselé Vánoce" a k objednávce dáte vzkaz "Z lásky", tak se na balíku objeví jen vzkaz "Z lásky".
Vzkaz k objednávce nastavíte následujícím způsobem:
Automatické předání informace v rámci API
- vzkaz na balík můžete zaslat i přes API automaticky viz dokumentace.
Vzkaz má podobu spedičního štítku a je nalepen přímo na balík.
Váš balík se vzkazem může vypadat např. takto:
Za každou objednávku se vzkazem účtujeme 2 Kč navíc k poplatku za zabalení.