Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Objednávky

Poznámka zákazníka u objednávky - správné vyplnění

V případě některých dodavatelů nastane situace, kdy zákazník požaduje pouze určitou variantu produktu, nicméně dodavatel varianty nerozlišuje. Je nutné mu tedy správně předat informaci a tuto informaci (poznámku zákazníka) uložit přímo k produktu. Většinou se bude jednat o situace, kdy zákazník chce určitou:

- barvu

- velikost

- tvar

- určitého hrdinu ze série



Poznámky od zákazníka lze najít pod fakturačními údaji.



Objednávky s poznámkou se vždy automaticky přepnou do stavu ''Čeká na vyjádření klienta''. Dodavatel tyto poznámky nevidí a je potřeba ho informovat tím, že poznámky přepíšeme přímo ke konkrétním produktům.

Klikneme na editovat poznámky v horní menu liště.



Nyní se nám objeví malé pop-up okno, ve kterém vyplníte poznámky přímo k produktům. Poté už jen kliknete na ''Uložit a ihned předat dodavateli'' a poznámka je viditelná pro dodavatele.



Výsledná práce potom vypadá takto:



Tyto poznámky přímo pod produkty už vidí dodavatel a může podle toho vyhovět přání zákazníka.


Související tagy: problémová objednávka