V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí vaši zákazníci vždy vyplnit náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Váš zákazník zde dostane návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží. Doporučujeme odkaz na reklamační formulář umístit na vaše e-shopy.
Standardní postup je následující:
1) Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu centrálního skladu, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník pro jistotu uvede znovu i číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze.
Adresa centrálního skladu:
Gadgets House, s.r.o.
Do Čertous 2634/7, logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č.6
Praha 20
193 00
Při vrácení zboží do 14 dní je provize stornována a je naúčtován poplatek za zaevidování vratky.
2) Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu centrálního skladu, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.
Pokud není reklamaci možné řešit výměnou či opravou zboží a je nutné vrátit peníze zákazníkovi je zrušena i vaše provize, další poplatky nejsou účtovány.