Častým případem v souvislosti s vašimi objednávkami bude nepřevzaté (nevyzvednuté) zboží. U nepřevzatých objednávek je vaším nákladem dopravné a poplatek za vyřízení. Je tedy ve vašem zájmu, aby váš zákazník zboží vždy převzal. Nepřevzaté zboží se týká především objednávek na dobírku u objednávek s platbou předem je nepřevzetí téměř vyloučeno. Dopručujeme způsob platby - dobírka nevypínat, mohlo by to řadu vašich potencionálních zákazníků odradit.
Nejlepším řešením je hlídat své objednávky a jejich převzetí. Dopručujeme pravidelně sledovat objednávky ve stavu "Odeslaná". Vyfiltrujete si v sekci Objednávky všechny ty, které jsou ve stavu "Odeslaná", kliknutím na odkaz - sledování zásilky uvidíte, co se s objednávkou děje. Pokud zde vidíte, že zásilka již dlouho dobu čeká na vyzvednutí na Zásilkovně nebo zákazník odmítl převzít zásilku od kurýrní služby, je dobré ho neprodleně kontaktovat.