Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Provize, fakturace a poplatky (ceník)

Přehled zisků a nákladů objednávky

Kompletní seznam nákladů, zisků, které se mohou vázat na objednávku.

Provize za produkty

  • Výsledná provize za produkty, vypočtena jako rozdíl mezi vaši prodejní cenou a velkoobchodní cenou bez DPH (připisuje se 14 dní po převzetí objednávky)

Zisk/Doplatek za dopravu a platbu*

  • Zisk / ztráta na ceně dopravy a platby
  • Vámi zvolená cena dopravy se porovná se standardní (výchozí) cenou dopravy v systému a připíše se zisk případně ztráta (připisuje se 14 dní po převzetí objednávky)

Poplatek za expedici (dříve poplatek za vyřízení objednávky)

  • Náklady skladové práce a obalový materiál
  • Vznik: přepnutím z Čeká na odeslání -> Odesláno
  • Výše poplatku záleží na typu expedice: 0 Kč (zboží jde přímo od dodavatele), 20 Kč pokud jde zboží přes náš centrální sklad.

Fakturační poplatek

  • Účetní a administrativní náklady vzniklé vystavením, vytisknutím a zaúčtováním faktury v účetnictví a dalšími úkony, které s tímto souvisí (skladová evidence, kontrolní hlášení a další povinnosti)

  • Vznik: Při vytvoření faktury

  • Výše poplatku: 5 Kč

Poplatek za zpracování nepřevzaté zásilky a vratky

  • Náklady na zaevidováním nepřevzatých a vrácených zásilek a náklady spojené se zúčtováním a vystavením dobropisů.
  • Vznik: přepnutím z Odeslaná -> Nepřevzatá, z Odeslaná -> Vrácená, z Převzatá -> Vrácená
  • Výše poplatku: 20 Kč

Speciální zisk / poplatek

  • Nestandardní ztráty a zisky související s objednávkou (dodatečné poštovné, nadrozměrné zásilky, kompenzace ve prospěch účtu klienta atd…).

  • Další nestandardní poplatky dle aktuálního ceníku

    * Nejprve se u objednávky objeví náklad na dopravu (platbu), ten pak bude zúčtován proti zisku z dopravy (platby), tím vznikne buď ztráta nebo zisk (standardní/výchozí cena dopravy bude porovnána s cenou dopravy, kterou jste si nastavili, pokud jste cenu dopravy neměnili, výsledek porovnání bude vždy 0 Kč).


Ceník všech poplatků naleznete ZDE