API a dokumentace (Fulfillment.cz i Dropshipping.cz) > Slevomat napojení
Propojení se Slevomat.cz
Váš obchod v Dropshipping.cz je možné napojit na váš klientský účet na Slevomat.cz. Veškeré objednávky, které tedy vaši zákazníci zadají na Slevomatu se…
|
B2B nákupy / velkoobchod > Zálohový účet a platba B2B objednávek
Zálohový účet slouží pro nahrání peněz (nabití kreditu) a následné okamžité placení B2B objednávek. V sekci Zálohový účet naleznete také veškeré daňové doklady, faktury a přehled odebraných…
|
B2B nákupy / velkoobchod > Velkoobchod
B2B nákupy můžete využít také jako klasický velkoobchod.
Zboží jednoduše objednáte a až přijde na náš centrální sklad, tak si ho pomoci fulfillmentové objednávky necháte zaslat…
|
CENÍK - provize a poplatky > Cenová politika Dropshipping.cz (souhrnně)
Registrace a používání služby Dropshipping.cz je ZDARMA, neplatíte žádný měsíční paušál jako je tomu například na zahraničních platformách dropshippingu.
1) Způsob výpočtu VOC u produktů
…
|
CENÍK - provize a poplatky > CENÍK služeb Dropshipping.cz
Ceník (poplatky) Dropshipping.cz - přeposílání objednávek
Ceny uvedeny bez DPH
Platnost ceníku od 1.3.2022
Registrace a využívání služby Dropshipping.cz je ZDARMA,…
|
CENÍK - provize a poplatky > Přehled zisků a nákladů objednávky
Kompletní seznam nákladů, zisků, které se mohou vázat na objednávku.
Provize za produkty
Výsledná provize za produkty, vypočtena jako rozdíl mezi vaši prodejní cenou a velkoobchodní cenou…
|
Fulfillment.cz > Produkty - založení nového produktu a kategorií (fulfillment)
Ve videu níže si ukážeme, jak vytvořit nový produkt a jak vytvořit kategorie.
1) Vyberete v levém menu záložku Moje produkty -> proklikem se dostanete na své produkty a poté kliknete…
|
Fulfillment.cz > Zaslání produktů na sklad - avízo předskladnění
Předskladnění slouží pro ty z vás, kteří k nám zasílají produkty z vlastních zdrojů, po vlastní ose. Klienti, kteří objednávají zboží prostřednictvím Nákupu produktů přímo v systému nemusí žádné…
|
GDPR (pouze Dropshipping) > GDPR a Dropshipping.cz - celkový přehled
GDPR a Dropshipping.cz
Zde najdete přehled veškeré problematiky týkající se GDPR.
DŮLEŽITÉ! Tyto informace jsou určené pro klienty, kteří využívají dropshippingové služby, zadávají…
|
Kombinace sortimentů (XML exporty) > Kombinace sortimentů - XML exporty (dříve kolekce)
Co jsou to XML exporty (dříve kolekce)?
XML exporty slouží pouze pro potřeby vytvoření vlastního XML feedu, pomocí kterého si naimportujete zboží do vašich eshopů.
V rámci XML…
|
Kombinace sortimentů (XML exporty) > Kombinace s vlastním zbožím
Sortiment dodavatelů Dropshipping.cz (zboží, co jde přes náš centrální sklad nebo již je u nás na skladě - interní dodavatel) lze kombinovat i s vašim vlastním zbožím.
Existují 2…
|
|
|
Objednávky > Reklamace a vrácení zboží zákazníkem
V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí vaši zákazníci vždy vyplnit náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Váš zákazník zde dostane návod, jak postupovat…
|
Objednávky > Účet pro zákaznické platby
Zákazník standardně platí na účet firmy Gadgets House, s.r.o., tento účet je pro všechny dodavatele (sortimenty) stejný.
Číslo účtu: 2601274161/2010. Při platbě je vždy nutné uvést příslušný…
|
Ostatní > Kombinace zboží (sortimentů) od více dodavatelů na jednom e-shopu
Zboží lze kombinovat v těchto případech:
- u dodavatelů, kde zboží jde přes náš centrální sklad (obr. zkřížených šipek)
- kombinace s vlastním sortimentem, který máte naskladněn na našem…
|
|
Začínáme v 5ti krocích > 1. Zorientujte se v systému a doplňte svůj profil
Jako první je důležité vyplnit veškeré identifikační údaje ve vašem profilu. Do vašeho profilu se dostanete kliknutím na vaše jméno vlevo nahoře ve vaší administraci Dropshipping.cz.
Další…
|