Dropshipping 2.0 - manuál

Manuál > Vyhledávání

Vyhledávání "účet"

API a dokumentace (Fulfillment.cz i Dropshipping.cz) > Slevomat napojení Propojení se Slevomat.cz Váš obchod v Dropshipping.cz je možné napojit na váš klientský účet na Slevomat.cz. Veškeré objednávky, které tedy vaši zákazníci zadají na Slevomatu se…

B2B nákupy / velkoobchod > Zálohový účet a platba B2B objednávek Zálohový účet slouží pro nahrání peněz (nabití kreditu) a následné okamžité placení B2B objednávek. V sekci Zálohový účet naleznete také veškeré daňové doklady, faktury a přehled odebraných…

B2B nákupy / velkoobchod > Velkoobchod B2B nákupy můžete využít také jako klasický velkoobchod. Zboží jednoduše objednáte a až přijde na náš centrální sklad, tak si ho pomoci fulfillmentové objednávky necháte zaslat…

CENÍK - provize a poplatky > Cenová politika Dropshipping.cz (souhrnně) Registrace a používání služby Dropshipping.cz je ZDARMA, neplatíte žádný měsíční paušál jako je tomu například na zahraničních platformách dropshippingu. 1) Způsob výpočtu VOC u produktů …

CENÍK - provize a poplatky > CENÍK služeb Dropshipping.cz Ceník (poplatky) Dropshipping.cz - přeposílání objednávek Ceny uvedeny bez DPH Platnost ceníku od 1.3.2022 Registrace a využívání služby Dropshipping.cz je ZDARMA,…

CENÍK - provize a poplatky > Přehled zisků a nákladů objednávky Kompletní seznam nákladů, zisků, které se mohou vázat na objednávku. Provize za produkty Výsledná provize za produkty, vypočtena jako rozdíl mezi vaši prodejní cenou a velkoobchodní cenou…

Fulfillment.cz > Produkty - založení nového produktu a kategorií (fulfillment) Ve videu níže si ukážeme, jak vytvořit nový produkt a jak vytvořit kategorie. 1) Vyberete v levém menu záložku Moje produkty -> proklikem se dostanete na své produkty a poté kliknete…

Fulfillment.cz > Zálohový účet Vše o zálohovém účtu naleznete ZDE.

Fulfillment.cz > Reklamace zásilky u přepravce (dodání podkladů) Obecné zásady, co je potřeba vždy doložit ! Nahlášení poškození zásilky max. do 24 hodin od převzetí, jinak je reklamace vždy neplatná! Formulář pro reklamaci zásilky vyplňte…

GDPR (pouze Dropshipping) > GDPR a Dropshipping.cz - celkový přehled GDPR a Dropshipping.cz Zde najdete přehled veškeré problematiky týkající se GDPR. DŮLEŽITÉ! Tyto informace jsou určené pro klienty, kteří využívají dropshippingové služby, zadávají…

Kombinace sortimentů (XML exporty) > Kombinace sortimentů - XML exporty (dříve kolekce) Co jsou to XML exporty (dříve kolekce)? XML exporty slouží pouze pro potřeby vytvoření vlastního XML feedu, pomocí kterého si naimportujete zboží do vašich eshopů. V rámci XML…

Kombinace sortimentů (XML exporty) > Kombinace s vlastním zbožím Sortiment dodavatelů Dropshipping.cz (zboží, co jde přes náš centrální sklad nebo již je u nás na skladě - interní dodavatel) lze kombinovat i s vašim vlastním zbožím. Existují 2…

Obchodní podmínky a zásady zpracování osobních údajů služby Dropshipping.cz (pouze Dropshipping) > Obchodní podmínky služby Dropshipping.cz Doporučujeme stáhnout si obchodní podmínky ve WORDU nebo v PDF jsou přehlednější a budou se vám lépe číst. OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉ APLIKACE DROPSHIPPING PODMÍNKY VZÁJEMNÉ SPOLUPRÁCE (dále…

Obchodní podmínky a zásady zpracování osobních údajů služby Dropshipping.cz (pouze Dropshipping) > Zásady zpracování osobních údajů služby Dropshipping.cz Doporučujeme stáhnout si Zásady zpracování osobních údajů ve WORDU nebo v PDF jsou přehlednější a budou se vám lépe číst. Zásady zpracování osobních údajů společnosti Gadgets House s.r.o. za…

Objednávky > Reklamace a vrácení zboží zákazníkem V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní musí vaši zákazníci vždy vyplnit náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Váš zákazník zde dostane návod, jak postupovat…

Objednávky > Účet pro zákaznické platby Zákazník standardně platí na účet firmy Gadgets House, s.r.o., tento účet je pro všechny dodavatele (sortimenty) stejný. Číslo účtu: 2601274161/2010. Při platbě je vždy nutné uvést příslušný…

Ostatní > Kombinace zboží (sortimentů) od více dodavatelů na jednom e-shopu Zboží lze kombinovat v těchto případech: - u dodavatelů, kde zboží jde přes náš centrální sklad (obr. zkřížených šipek) - kombinace s vlastním sortimentem, který máte naskladněn na našem…

Ostatní > Mám vlastní e-shop a chci ho obohatit o zboží vybraného dodavatele z Dropshipping.cz (kombinace vlastního zboží se zbožím s Dropshipping.cz) Existují v podstatě 2 způsoby: a) Vaše zboží je možné naskladnit přímo na náš centrální sklad, a pak ho lze kombinovat se zbožím vybraného dodavatele z Dropshipping.cz. Více o tomto…

Začínáme v 5ti krocích > 1. Zorientujte se v systému a doplňte svůj profil Jako první je důležité vyplnit veškeré identifikační údaje ve vašem profilu. Do vašeho profilu se dostanete kliknutím na vaše jméno vlevo nahoře ve vaší administraci Dropshipping.cz. Další…

Zálohový účet > Založení zálohového účtu Zálohový účet je forma kreditu, který si k nám nahrajete a my z něj postupně odečítáme částky za nákupy zboží v rámci služby B2B nákupy. Co je účtováno za zálohový účet? - od 1.3.2022 jsou na…

Zálohový účet > Používání zálohového účtu Zálohový účet slouží od 1.3.2022 výhradně k nákupům zboží z B2B katalogu. Expediční služby a doprava jsou již fakturovány standardně fakturami se splatností mimo zálohový účet. Shrnutí, včetně…